Propaganda sociologická: Porovnání verzí

(import na produkční server)
 
m (finalizován tvar zápisu autorů hesel)
 
Řádek 8: Řádek 8:
 
</div>
 
</div>
  
-- ''[[:Kategorie:Aut: Tomek Ivan|Ivan Tomek]]''<br />
+
''[[:Kategorie:Aut: Tomek Ivan|Ivan Tomek]]''<br />
 
[[Kategorie:Aut: Tomek Ivan]]
 
[[Kategorie:Aut: Tomek Ivan]]
 
[[Kategorie:Terminologie/veřejnost a veřejné mínění]]
 
[[Kategorie:Terminologie/veřejnost a veřejné mínění]]
 
[[Kategorie:VSgS]]
 
[[Kategorie:VSgS]]

Aktuální verze z 11. 12. 2017, 17:03

propaganda sociologická – málo se vyskytující označení specif. druhu propagandy využívající s-gické poznatky při koncipování svého obsahu, diferencovaného podle zájmů, potřeb, mínění jednotlivých cílových skupin, nebo přímo využívající s-gické údaje při působení na recipienty. Pojem p.s. byl používán v 70. l. v social. zemích, od poloviny 80. l. však jen vzácně. Otázka p.s. souvisí s kategorií tzv. angažované sociologie a také profesionální etiky. Někdy se p.s. spojuje s manipulovaným výzkumem veřejného mínění.

sociological propaganda propagande sociologique soziologische Propaganda propaganda sociologica

Ivan Tomek