Propaganda sociologická: Porovnání verzí
(import na produkční server) |
m (finalizován tvar zápisu autorů hesel) |
||
Řádek 8: | Řádek 8: | ||
</div> | </div> | ||
− | + | ''[[:Kategorie:Aut: Tomek Ivan|Ivan Tomek]]''<br /> | |
[[Kategorie:Aut: Tomek Ivan]] | [[Kategorie:Aut: Tomek Ivan]] | ||
[[Kategorie:Terminologie/veřejnost a veřejné mínění]] | [[Kategorie:Terminologie/veřejnost a veřejné mínění]] | ||
[[Kategorie:VSgS]] | [[Kategorie:VSgS]] |
Aktuální verze z 11. 12. 2017, 17:03
propaganda sociologická – málo se vyskytující označení specif. druhu propagandy využívající s-gické poznatky při koncipování svého obsahu, diferencovaného podle zájmů, potřeb, mínění jednotlivých cílových skupin, nebo přímo využívající s-gické údaje při působení na recipienty. Pojem p.s. byl používán v 70. l. v social. zemích, od poloviny 80. l. však jen vzácně. Otázka p.s. souvisí s kategorií tzv. angažované sociologie a také profesionální etiky. Někdy se p.s. spojuje s manipulovaným výzkumem veřejného mínění.
sociological propaganda propagande sociologique soziologische Propaganda propaganda sociologica